Βασικοί Κανόνες Για Τις Αίθουσες Ομαδικών Προγραμμάτων Άσκησης

Όσες είστε εγγεγραμμένες σε γυμναστήριο, θα έχετε ήδη ανακαλύψει ότι εκτός από τα πολλαπλά οφέλη που σας προσφέρει η γυμναστική με βάρη και αντιστάσεις, μπορείτε να ωφεληθείτε πολύ και απ΄ τα ομαδικά μαθήματα που παρέχει το γυμναστήριο σας. Επίλεξε ανάμεσα σε aerobics, yoga, pilates, zumba, pump κ.λπ. Θα σου αναφέρω μερικούς από τους βασικούς κανόνες, πριν χρησιμοποιήσεις την αίθουσα ομαδικών μαθημάτων (πράγματα που κάποιες θεωρούσατε δεδομένα, αλλά κάποιες δυστυχώς όχι).

1.  Πριν ξεκινήσεις, ενημέρωσε τον γυμναστή για τυχόν προβλήματα με αυχένα, γόνατα, μέση. Είναι ο καταλληλότερος για να σε κατευθύνει για το ποιες ασκήσεις να προσέξεις και τι να κάνεις αν αισθανθείς ενόχληση.

2.  Keep in mind ότι είναι ομαδικό μάθημα. Δεν είναι personal και ο γυμναστής έχει την ευθύνη ολόκληρου του τμήματος. Κατ΄ επέκταση, σέβομαι τους γύρω μου, δεν διακόπτω το μάθημα και είμαι μέλος της ομάδας, χωρίς να προσπαθώ να αποτελώ το κέντρο της προσοχής.

3.  Οπωσδήποτε, πριν πας στο μάθημα, να έχεις κάνει ένα ντους. Θα αποτρέψει την κακοσμία, λόγω εφίδρωσης.

4.  Καλό είναι, να έχεις ένα ζευγάρι παπούτσια αποκλειστικά για την αίθουσα των ομαδικών προγραμμάτων. Απόφυγε να τα φοράς έξω, καθώς μεταφέρεις νερά, λάσπες και βρωμίτσες, που μπορεί να προκαλέσουν ακόμα και ατύχημα.

5.  Μόνο το ντους δεν αρκεί. Απαραίτητα φοράμε αποσμητικό. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος, στην περιοχή των μασχαλών δημιουργείται όσμωση, λόγω αποβολής τοξινών.

6.  Που πας χωρίς πετσέτα; Κονδυλώματα, μύκητες, δερματικά νοσήματα, όπως ποικιλόχρους μυκητίαση και μυρμηγκιές, είναι μόνο μερικά από αυτά που καραδοκούν!

7.  Αν κάνεις ξυπόλητη yoga, που είναι και το σύνηθες, καλό είναι να έχεις υγρά απολυμαντικά μαντιλάκια, ώστε να καθαρίσεις τα πέλματα σου στο τέλος του μαθήματος.

8.  Καλό είναι (όχι υποχρεωτικό) να έχεις το δικό σου ματ στρώμα, ώστε να αποφύγεις δερματικά νοσήματα αλλά και για να διαφυλάξεις την σωματική σου υγιεινή.

9.  Να θυμάσαι ότι η αίθουσα ομαδικών μαθημάτων είναι ένας κοινόχρηστος χώρος. Μην απαιτείς να έχεις την ίδια θέση κάθε φορα. Εξάλλου, όταν παρακολουθείς το μάθημα από διαφορετικές θέσεις και από άλλη οπτική γωνία ανακαλύπτεις πόζες – κινήσεις, που μπορεί να τις έβλεπες διαφορετικά.

Να σέβεστε και να αγαπάτε τους εαυτού σας αλλά και τους γύρω σας και προπάντων τον χώρο στο οποίο προπονήστε. Καλό μάθημα, καλή προπόνηση!

Extra Tips

Δεν μασάμε ποτέ τσίχλα, κατά τη διάρκεια οποιασδήποτε μορφής άσκησης. Υπάρχει κίνδυνος κατάπωσης και πνιγμού. Καλό είναι, τέλος, να έχεις φάει 2-3 ώρες πριν, ώστε να έχεις δυνάμεις, αλλά παράλληλα να έχεις χωνέψει.

Photo source

Share and Enjoy