Τα Οφέλη Της Προπόνησης Με Αντιστάσεις

proponisi me antistaseis

Οι φυσιολογικές μεταβολές που επέρχονται με την προπόνηση με αντιστάσεις έχουν ως εξής:

Νευρικοί παράγοντες:
–  ικανότητα επιστράτευσης περισσότερων κινητικών μονάδων
–  αύξηση του ρυθμού και βελτίωση του συγχρονισμού «πυροδότησης» των κινητικών μονάδων

Μυοσκελετικοί παράγοντες:
–  υπερτροφία μεμονωμένων μυϊκών ινών που οφείλεται σε αύξηση της ακτίνης και της μυοσύνης
–  αύξηση περιεκτικότητας σε ένζυμα
–  αύξηση των αποθηκευμένων θρεπτικών συστατικών
–  σε μεγαλύτερες εντάσεις και όγκο προπόνησης με αντιστάσεις είναι πιθανό να παρατηρηθεί αύξηση του αριθμού των μυϊκών ινών (υπερπλασία).
–  παρατηρείται αύξηση του συνδετικού ιστού γύρω από τις μυϊκές ίνες, άρα αποτελεσματικότερη προστασία από φθορά και τραυματισμούς ενώ δυναμώνουν οι τένοντες.
–  σε μακροχρόνια προπόνηση με βάρη, εμφανίζεται σημαντική αύξηση της οστικής πυκνότητας.

Καρδιαγγειακό σύστημα:
–  αυξάνεται το πάχος του τοιχώματος της κοιλίας
–  αυξάνεται έντονα η αρτηριακή πίεση κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της άσκησης αλλά όχι μακροπρόθεσμα.

Μάρκος Μελιόπουλος
Yoga and Pilates Instructor – Personal Trainer – Physiotherapist

Facebook Page: Marcus Meliopoulos
Email: mmeliopoulos@yahoo.gr

Share and Enjoy

Get Socializing
error
Σχετικά Άρθρα  Γκρι-Mint MakeUp Tutorial