9 Μη Γαλακτοκομικές Τροφές Πλούσιες Σε Ασβέστιο

Εμείς οι γυναίκες πρέπει να προσέχουμε λίγο παραπάνω την πρόσληψη ασβεστίου, μιας και η οστεοπόρωση καραδοκεί. Αν δεν είσαι φαν των γαλακτοκομικών, σου έχω 9 εναλλακτικές τροφές πλούσιες σε ασβέστιο.

1.    Αμύγδαλα: τα 30γρ. έχουν περίπου 100mg ασβεστίου, ενώ παράλληλα βοηθούν και όσους έχουν υψηλή χοληστερίνη.

2.    Μπρόκολο: κατανάλωσέ το ωμό σε σαλάτες ή βράσε το στον ατμό σαν συνοδευτικό για το κυρίως σου.

3.    Βρώμη: ένα μικρό σακουλάκι βρώμης ισοδυναμεί με 100mg ασβεστίου.

4.    Μαυρομάτικα φασόλια: όχι μόνο είναι πλούσια σε ασβέστιο, είναι μια από τις καλύτερες πηγές καλίου, φυλλικού οξέος και άλλων θρεπτικών συστατικών.

5.    Χυμός πορτοκαλιού: απόλαυσέ τον στο πρωινό σου και γέμισε τις αποθήκες ασβεστίου!

6.    Σολομός: πλούσιος σε Ω-3 λιπαρά οξέα και ασβέστιο!

7.    Μαύρη μελάσα: αντικατάστησε τη ζάχαρη ή το σιρόπι στις συνταγές σου και ανέβασε τα επίπεδα του ασβεστίου.

8.    Σύκα: καλοκαιρινό φρούτο, πλούσιο σε ασβέστιο. 4 φρέσκα σύκα έχουν παραπάνω από 100mg ασβεστίου.

9.    Σουσάμι: πασπάλισε λίγο σουσάμι στις σαλάτες. Όχι μόνο είναι πλούσιο σε ασβέστιο, αλλά είναι και πολύ καλή πηγή φυτικών ινών και καλού λίπους.

loading…

Share and Enjoy:

Get Socializing
error
Σχετικά Άρθρα  Χριστούγεννα Στον Κόσμο – Αγγλία: Πουτίγκα