Tips Για Διατροφή Χαμηλή Σε Λιπαρά

1.  Ετοιμάσου για προκλήσεις:  Όταν τρως έξω, προσπάθησε να επιλέγεις υγιεινά πιάτα ή, όταν κανονίζεις να φας στο αγαπημένο σου εστιατόριο, να έχεις κόψει μερικές θερμίδες από τα προηγούμενα γεύματά σου.  Ξεγέλασε την πείνα σου με ένα φρούτο.
2.  Γνώριζε τα κρυφά λιπαρά:  Υπάρχουν φαγητά που είναι πλούσια σε θερμίδες, χωρίς να το ξέρεις. Παραδείγματος χάριν, ο πουρές πατάτας, αν έχει πολύ βούτυρο, τα λαχανικά με σως βουτύρου, η Bolognese με λουκάνικο ή πανσέτα, είναι φαγητά που κρύβουν πολλές θερμίδες.

3.  Διάλεξε μια υγιή στρατηγική:  Παράγγειλε πίτσα με λεπτή ζύμη, λαχανικά και τυρί χαμηλών λιπαρών.  Όταν πρόκειται για ψωμί, προτίμησε το μαύρο. Αγόρασε γάλα χαμηλών λιπαρών και γενικά, προσπάθησε να διαλέγεις φαγητά που είναι ψητά, βραστά  ή στον ατμό.

4.  Μικρές παγίδες:  Όλα τα σνακς και οι λιχουδιές.  Βάλε στο πρόγραμμα να παίρνεις σνακς από το σπίτι,  όπως φρούτα, τοστ με γαλοπούλα και τυρί ή κάποια μπάρα δημητριακών.  Θα σε κρατήσουν κατά τη διάρκεια της ημέρας και δεν θα πάρεις άσκοπες θερμίδες.

5.  Βάλε τα δυνατά σου:  Είναι φυσιολογικό κατά την διάρκεια της δίαιτας να απηυδήσεις και να θέλεις να τα παρατήσεις.  Ξανασκέψου το.  Όταν τα παρατάς, μετά είναι ακόμη πιο δύσκολο να ξεκινήσεις απ’ την αρχή.  Είναι καλό να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε στηρίζουν, έτσι ώστε να μην πέφτεις ψυχολογικά.

Πηγή

Share and Enjoy

Get Socializing
error
Σχετικά Άρθρα  Light Σαλάτα Με Κουνουπίδι Και Μαϊντανό