Χάσε Μισό Κιλό Λίπους Σε Μία Εβδομάδα

xase miso kilo lipous se mia evdomada

Πώς να χάσεις μισό κιλό λίπους σε μια βδομάδα!

Η μείωση του σωματικού μας βάρους και η καύση του λίπους φαντάζει σε πολύ κόσμο σαν πολύπλοκη διαδικασία, με δύσκολους υπολισμούς και μεταβλητές που είναι αδύνατο να υπολογίσουν…

Λάθος! είναι η πιο εύκολη πράξη στα μαθηματικά- μια απλή αφαίρεση!

Πως λειτουργεί η μείωση βάρους (σε απλά λόγια)

Παίρνουμε το σύνολο των θερμίδων που καταναλώνουμε σε μια ημέρα από τροφές και αφαιρούμε το σύνολο των θερμίδων που καίει το σώμα μας! Αυτό είναι…
Με στόχο την απλοποίηση της διαδικασίας, δεν θα μιλήσω για τον βασικό μεταβολισμό , δηλαδή το σύνολο των θερμίδων που καίει το σώμα για να διατηρήσει τις βασικές του ζωτικές λειτουργίες αλλά θα χρησιμοποιήσω τον παρακάτω κανόνα:

με 550 θερμίδες λιγότερες την ημέρα x 7 ημέρες, το σώμα καίει μισό κιλό λίπους.

3500 θερμίδες ισοδυναμούν με μισό κιλό λίπους! 
7000 θερμίδες = 1 κιλό λίπους κτλ.

Τι είναι οι θερμίδες; Σε θερμίδες μεταφράζουμε την “ενέργεια” που λαμβάνουμε από το φαγητό!

Ενώ το λίπος; Είναι η αποθηκευμένη μορφή ενέργειας του σώματός μας. Δηλαδή, οι θερμίδες που πήραμε από το φαγητό και δεν χρησιμοποιήθηκαν, αλλά αποθηκεύτηκαν για μελλοντική χρήση (το χρησιμοποιούμε κυρίως σε δραστηριότητες χαμηλής- μέτριας έντασης. Φανταστείτε το σαν βραδύκαυστο καύσιμο, μια φωτιά που “καίει” αργά και σταθερά αλλά με διάρκεια).

Υπολογίστε λοιπόν: Για την καύση μισού κιλού λίπους αφαιρέστε για 1 εβδομάδα από το ημερήσιο άθροισμα των θερμίδων σας 550 θερμίδες.

Η στρατηγική 
Προτείνω να μειώσετε 250 θερμίδες από το φαγητό σας ( δηλαδή φάτε λιγότερη ποσότητα ή παραλείψτε ένα σνακ/ ένα γλυκό, μειώστε τη ζάχαρη, τις λιπαρές τροφές κ.α) ενώ ταυτόχρονα να προσπαθήσετε να κάψετε 300 θερμίδες περισσότερες από όσες καίτε ημερησίως με άσκηση και περισσότερη φυσική δραστηριότητα.

Κατά μέσο όρο, ένας άνθρωπος, βάρους 70 κιλών, καίει 250- 300 θερμίδες κάνοντας τα παρακάτω:

Aerobic (ήπιας μορφής) – 60 λεπτά

Τρέξιμο (μέτριας έντασης) – 45 λεπτά

Τρέξιμο (αυξημένης έντασης) – 35 λεπτά

Ποδήλατο (μέτριας έντασης) – 55 λεπτά

Περπάτημα (βόλτα) – 120 λεπτά

Basket – 55 λεπτά

Tennis – 60 λεπτά

Ελεύθερη κολύμβηση – 60 λεπτά

Γενικά, έχε στο νου σου πως, με άσκηση “μέτριας έντασης”, χρειάζεσαι 45- 60 λεπτά για να κάψεις 300 θερμίδες.

Τώρα που ξέρεις όσα χρειάζεσαι, δεν υπάρχουν άλλες δικαιολογίες!

Ξεκίνα και εσύ να καις το ανεπιθύμητο λίπος, περιορίζοντας την πρόσληψη περιττών θερμίδων και βάζοντας καθημερινή άσκηση στη ζωή σου! Το πρώτο βήμα είναι πάντα δύσκολο. Μετά συνηθίζεις και, όταν παρατηρήσεις τις αλλαγές στο σώμα , θα νιώθεις και θα δείχνεις άλλος άνθρωπος!

Καλή επιτυχία!!

www.onlinetrainer.gr

Φωτογραφία

Share and Enjoy