Υγιεινές Συνήθειες Και Τρομακτικές Επιπτώσεις

ΕΥ ΖΗΝ

8/11

healthy living side effect

 

Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι με τον υγιεινό τρόπο ζωής που ακολουθούν, φροντίζουν και προστατεύουν το σώμα τους. Όμως, η υπερβολή και η γρήγορη μετάβαση σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής, ίσως δεν έχει τα αποτελέσματα που θέλεις. Δες μερικές παρενέργειες που προκαλούν οι υγιεινές συνήθειες. Να θυμάσαι, όλα στη ζωή χρειάζονται υπομονή και μέτρο.

1.Τρώγοντας πολλά πορτοκαλί λαχανικά, μπορεί να υπάρξει μία διαφορά στο χρώμα του δέρματος σου. Αυτό οφείλεται στην καροτίνη που υπάρχει στα πορτοκαλί λαχανικά, με αποτέλεσμα το δέρμα σου παίρνει μία πιο κιτρινωπή απόχρωση. Μπορείς να το διορθώσεις εύκολα, αντικαθιστώντας για κάποιες μέρες τα πορτοκαλί λαχανικά με λαχανικά με πράσινο ή άλλο χρώμα. Ο χρόνος αποκατάστασης εξαρτάται από τον κάθε οργανισμό. Καλό είναι, λοιπόν, να καταναλώνεις μόνο 1-2 πορτοκαλί φρούτα και λαχανικά ημερησίως.

2. Μετά τη λήψη ορισμένων συμπληρωμάτων νιώθεις συμπτώματα γρίπης. Πολλά συμπληρώματα που περιέχουν σκόρδο, ρίγανη ή διάφορα άλλα βότανα χρησιμοποιούνται και για τη θεραπεία λοιμώξεων. Παίρνοντας αυτά τα συμπληρώματα, ο οργανισμός οδηγείται στην αντίδραση Jarisch-Herxheimer, με συμπτώματα όπως πυρετό, συνάχι. Γι’αυτό, καλό είναι, πριν πάρεις κάποια συμπληρώματα, να ενημερωθείς από έναν γιατρό για την ποσότητα που πρέπει να προσλαμβάνεις.

3. Οι φυτικές ίνες σε πρήζουν και σε φουσκώνουν. Αυτό συμβαίνει γιατί υπάρχει κάποια αλληλεπίδραση ανάμεσα στις φυτικές ίνες που περνούν από το έντερο και στα εντερικά βακτήρια. Το ιδανικό είναι να παίρνεις 14 γρ. φυτικών ινών για κάθε 1.000 θερμίδες που καταναλώνεις.

4. Αν και έχει πολλές αντιοξειδωτικές ιδιότητες, το κόκκινο κρασί μπορεί να χαλάσει το κάτασπρο χρώμα των δοντιών σου. Αυτό, όμως, διορθώνεται εύκολα με κάποια έξυπνα τρικς. Αφού έχεις πιεί κόκκινο κρασάκι, κατανάλωσε τυρί ή φρούτα. Μπορείς να σκουπίσεις με μία πετσέτα διακριτικά τα μπροστινά σου δόντια. Επίσης, πιες λίγο νερό για να ξεπλυθούν.

5. Μετά από σκληρή άσκηση, τα ούρα μπορεί να έχουν ένα καφέ ή κοκκινωπό χρώμα. Είναι ένα σύμπτωμα που δεν πρέπει ποτέ να αγνοηθεί. Το καφέ χρώμα στα ούρα μπορεί να σημαίνει ραβδομυόληση. Δηλαδή,  καταστροφή των μυϊκών ιστών και διαρροή τους στο αίμα. Μία μεγάλη μυϊκή βλάβη μπορεί να προκαλέσει μέχρι και νευρική ανεπάρκεια. Μείωσε τον κίνδυνο, μένοντας πάντα ενυδατωμένος και φρόντισε να ασκείσαι μέχρι το σημείο που φτάνουν οι δυνατότητες σου.

6. Μαυρίζουν ή μελανιάζουν τα νύχια των ποδιών σου από το τρέξιμο. Η έντονη και επαναλαμβανόμενη πίεση μπορεί να προκαλέσει συσσώρευση και αιμορραγία στην επιφάνεια κάτω από τα νύχια.  Αυτό μπορεί να κάνει το νύχι σου να αλλάξει χρώμα και να προκαλέσει έντονο πόνο. Τις περισσότερες φορές, το νύχι που μεγαλώνει από κάτω είναι υγιές. Αν παρατηρήσεις δυσμορφία στο νύχι σου ή συμπτώματα λοίμωξης, πρέπει να επισκεφθείς ένα γιατρό. Για να το αποφύγεις, καλό είναι να περιποιείσαι τα νύχια σου και να φοράς παπούτσια στο κατάλληλο μέγεθος.

7. Η υπερκατανάλωση νερού μπορεί να σε κάνει να νιώθεις άρρωστος. Ο οργανισμός χρειάζεται νερό για να λειτουργεί σωστά. Η υπερκατανάλωση, όμως, μπορεί να μειώσει το νάτριο σε πολύ μεγάλα ποσοστά. Αυτό θα σε κάνει να νιώθεις ναυτία, αποπροσανατολισμό και κράμπες.

8. Οι μπάρες δημητριακών μπορούν να προκαλέσουν δυσκοιλιότητα. Αν και οι μπάρες έχουν αρκετές βιταμίνες, υστερούν σε θρεπτικά συστατικά. Γι’ αυτό, ο οργανισμός σου δεν παίρνει τα απαραίτητα στοιχεία για να δουλέψει κανονικά, όταν αντικαθιστάς με μπάρα ένα κυρίως γεύμα. Η καλύτερη επιλογή για να αντικαταστήσεις τις μπάρες είναι τα φρούτα και το γιαούρτι. Αλλιώς, τουλάχιστον, προτίμησε μπάρες με υψηλά ποσοστά σε φυτικές ίνες.

9. Με την υπερβολική χρήση απολυμαντικού χεριών μειώνεις το ανοσοποιητικό σου σύστημα. Το απολυμαντικό χεριών μαζί με τα βλαβερά διώχνει και τα φιλικά βακτήρια και ως συνέπεια γίνεσαι πιο επιρρεπής σε παθογόνους παράγοντες. Προσπάθησε να μην χρησιμοποιείς το απολυμαντικό χεριών περισσότερες από 6 φορές την ημέρα. Επίσης, να θυμάσαι ότι νερό και το σαπούνι είναι ο καλύτερος τρόπος να πλύνεις τα χέρια σου.

10. Μία πολύ μεγάλη βόλτα με το ποδήλατο ή το μαθήματα με ποδήλατο στο γυμναστήριο μπορούν να προκαλέσουν ένα μούδιασμα στα χέρια σου. Το μούδιασμα προκαλείται από ερεθισμό ή τραυματισμό κάποιου νεύρου. Όταν κάνεις ποδήλατο, έχεις μία συγκεκριμένη στάση για μεγάλο χρονικό διάστημα, με αποτέλεσμα να πιέζεις κάποιο νεύρο. Αν, λοιπόν, έχεις αυτό το μούδιασμα συμβουλέψου κάποιον ειδικό για να διορθώσεις τη στάση σου.

 

Share and Enjoy

Σχολιάστε