Διατροφικά Trends

diatrofika trends cover

1.  Gluten- Free
Κάποιοι ακολουθούν αυτή τη διατροφή γιατί έχουν δυσανεξία στην γλουτένη, κάποιοι γιατί θέλουν να διατηρήσουν την καλλίγραμμη σιλουέτα τους  και κάποιοι άλλοι γιατί απλά είναι το trend που έγινε συνήθεια. Εν πάση περιπτώσει, αν θες ν’ ακολουθήσεις αυτή τη διατροφή αλλά δεν είσαι διατεθειμένη ν’ αποχωριστείς ζυμαρικά, ψωμί, δημητριακά και ό,τι περιέχει αλεύρι, προτίμησε αλεύρι από πίτουρα, καλαμποκάλευρο, ρυζάλευρο, ωμούς ξηρούς καρπούς και παρασκευασμένα τρόφιμα με την ένδειξη gluten free.

2.  Vegetarian
Ακολουθείται χρόνια από πολλούς ανθρώπους ανά τον κόσμο. Τώρα τελευταία, όμως, είναι σε ανοδική πορεία, κυρίως για λόγους υγείας. Αν θες ν’ ακολουθήσεις αυτή τη διατροφή, θα πρέπει ν’ απαρνηθείς οποιοδήποτε είδος κρέατος, ψάρια και θαλασσινά. Μπορείς, βέβαια, αν θες, να συνεχίσεις να καταναλώνεις προϊόντα ζωικής προέλευσης όπως αυγά και γαλακτοκομικά. Εδώ θα βρεις χορτοφαγικές συνταγές

3.  Vegan
Οι αυστηροί χορτοφάγοι. Στην ουσία, πρόκειται για στάση ζωής συνδεδεμένη με την οικολογία. Οι άνθρωποι αυτοί, εκτός του ότι δεν τρώνε οτιδήποτε προέρχεται απ’ το ζωικό βασίλειο, αρνούνται να έχουν στην κατοχή τους πράγματα που έχουν φτιαχτεί π.χ. από δέρμα ζώων. Κι αν αναρωτιέσαι πως τρέφονται τελικά, τσέκαρε κάποιες vegan συνταγές

4.  Διατροφή χωρίς λακτόζη
Δυστυχώς πολλοί άνθρωποι παρουσιάζουν δυσανεξία στη λακτόζη. Επιπλέον, θεωρείται πως επιβαρύνει την υγεία και το σώμα μας (πρηξίματα, οστεοπόρωση κ.λπ.). Υπάρχει κυρίως στα γαλακτοκομικά και σε κάποια επεξεργασμένα τρόφιμα. Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις αυτή την τάση, το σκέφτομαι κι εγώ… Αφαιρείς από τη διατροφή σου γάλα, τυριά, γιαούρτι και οποιοδήποτε τρόφιμο γράφει στην ετικέτα τη λέξη λακτόζη ή ορός γάλακτος. Από πού θα πάρεις ασβέστιο; Αμύγδαλα, σαρδέλες, σολομός, σουσάμι, πορτοκάλια!

5.  Ωμοφαγία
Μην παραξενεύεσαι, έχει ανοδική τάση τα τελευταία χρόνια! Αυτό μου κάνει εντελώς «επιστροφή στη φύση»! Για να αποκαλείσαι ωμοφάγος θα πρέπει να τρως ωμές, όσο γίνεται ακατέργαστες τροφές. Βιολογικά, φρέσκα και αποξηραμένα φρούτα, λαχανικά, ακατέργαστα ζάχαρη και αλάτι, ξηρούς καρπούς, σπόρους, φύτρες και άλλα τέτοια. Κρέας και ψάρι περιστασιακά, πάντα βιολογικά και ψημένα σε πολύ χαμηλή θερμοκρασία. Κι αυτό γιατί, κάθε τροφή που ψήνεται πάνω απ’ τους 50ο, χάνει μεγάλα ποσοστά απ’ τα θρεπτικά της στοιχεία. Λοιπόν, τι λες;

Share and Enjoy: