Υποχονδρία – Πως Να Νικήσεις Τους Φόβους Σου

Hypochondria

Βήματα:

  • Μην προσπαθείς να βρεις απαντήσεις,για τα συμπτώματα που βιώνεις, στο Διαδίκτυο. Το μόνο που θα καταφέρεις  είναι να πάρεις λάθος διάγνωση και να ενισχύσεις τους φόβους σου.
  • Μην σκέφτεσαι συνέχεια, βρε παιδί μου! Αφού ξέρεις, φρικάρεις περισσότερο.
  • Προσπάθησε να ξεγελάσεις τους φόβους σου.  Παραδείγματος χάριν, αν φοβάσαι ότι, ανεβαίνοντας τις σκάλες,  θα πάθεις καρδιακή προσβολή, σκέψου ότι χρειάζεσαι κάτι απ’ το επάνω δωμάτιο και πρέπει οπωσδήποτε να το πάρεις.
  • Όταν θα είσαι ήρεμη, δοκίμασε να συγκεντρωθείς και να αναρωτηθείς, αν σε απασχολούν κάποιες συναισθηματικές συγκρούσεις ή ανησυχίες.  Συνήθως, οι υποχόνδριοι  άνθρωποι είναι αγχώδεις γενικότερα και κρύβουν αυτά που τους απασχολούν.

Tips:

  •  Αν νιώθεις ότι η υποχονδρία καταλαμβάνει τη ζωή σου, απευθύνσου στον γιατρό σου.  Εκείνος θα σε παραπέμψει σε κάποιον ψυχολόγο/ ψυχίατρο ή θα σου συνταγογραφήσει κάποια απλά αγχολυτικά φάρμακα.
  • Προσπάθησε να βρεις κάποιο χόμπι που να σε διασκεδάζει πολύ, για να κρατάς το μυαλό σου απασχολημένο. Μ’ αυτόν τον τρόπο, δεν θα σκέφτεσαι τόσο πολύ την υποχονδρία.

Προσοχή: Μην φοβηθείς να ζητήσεις βοήθεια.  Το θέμα είναι να κατανοήσεις ότι υπάρχει πρόβλημα. Απ’ τη στιγμή που θα γίνει αυτό,  πρέπει να κάνεις ό, τι είναι δυνατόν για να το ξεπεράσεις.  Τίποτα δεν είναι ντροπή, αν σε βοηθάει να βελτιώσεις τη ζωή σου.

Πηγή

Share and Enjoy