Τροφές Που Σε Χορταίνουν

Πόσες φορές έχεις ακούσει το στομάχι σου να παραπονιέται, καθώς περιμένεις να φας μεσημεριανό; Και τότε είναι που τρως ό, τι βλακεία βρεις μπροστά σου, full σε θερμίδες και λιπαρά. Δοκίμασε μία από τις παρακάτω τροφές, που γεμίζουν το στομαχάκι μας και είναι πολύ θρεπτικές:

Αυγά
Υπάρχει λόγος που δίνουν ασπράδια αυγών σε όλες τις διατροφές. Είναι τροφή πλούσια σε πρωτεΐνες, άρα σε χορταίνει αμέσως και έχει ελάχιστες θερμίδες. Αν εξαιρέσεις τον κρόκο που ανεβάζει την χοληστερόλη, τα αυγά περιέχουν τον τέλειο συνδυασμό σε πρωτεΐνες και λίπος.

Αβοκάντο
Η κρεμώδης σάρκα του μπορεί γευστικά να μην σε καλύπτει, αλλά να ξέρεις ότι είναι πλούσια σε ίνες και μονοακόρεστα λιπαρά που κάνουν καλό στην καρδιά. Τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πλούσια σε λίπος χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να τα επεξεργαστεί το στομάχι, δημιουργώντας πιο γρήγορα αίσθημα κορεσμού και λαμβάνοντας κατ΄ επέκταση λιγότερες θερμίδες.

Όσπρια
Μια μερίδα φασόλια, φακές, ρεβίθια ή ακόμα και φιστίκια σου προσφέρει τη σωστή αναλογία σε πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και καλά λιπαρά για να αισθάνεσαι πλήρης. Αυτό το τρίο επιπλέον θα σε βοηθήσει να διατηρήσεις σε υγιή επίπεδα την αρτηριακή σου πίεση.

Νερό
Κι όμως το νερό χορταίνει. Πέραν του ότι είναι απαραίτητο για την καλή λειτουργία των οργάνων, αρθρώσεων, ιστών και του πεπτικού συστήματος, το νεράκι θα σε βοηθήσει να ελέγξεις την πείνα σου.

Γιαούρτι
Πλούσιο σε ασβέστιο και χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη, το γιαούρτι έχει περίπου την ίδια ποσότητα πρωτεΐνης με ένα κομμάτι άπαχο κρέας.

Σούπες
Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα του Pennsylvania State University, οι γυναίκες που έτρωγαν μία μερίδα σούπα χαμηλών θερμίδων με κοτόπουλο και ρύζι ως σνακ το πρωί, έτρωγαν 100 λιγότερες θερμίδες στο μεσημεριανό γεύμα. Οι σούπες δημιουργούν εύκολα αίσθημα κορεσμού και αυτό οφείλεται στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε νερό και λαχανικά, τα οποία είναι πλούσια σε ίνες.

Αμύγδαλα
Οι περισσότεροι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε καλά λιπαρά, αλλά τα αμύγδαλα περιέχουν περισσότερες ίνες και σε χορταίνουν γρηγορότερα. Δοκίμασε να τρως 15 αμύγδαλα (εννοείται ανάλατα) πριν το μεσημεριανό και το βραδινό σου και ξέχνα τις επιδρομές σε ψυγείο και ντουλάπια για σνακ!

Share and Enjoy