Τροφές Που Πρέπει Να Αποφύγεις Για Να Έχεις Όνειρα Γλυκά Vol.1

Προηγούμενο
Επόμενο

Όλοι θέλουμε να «τσιμπήσουμε» κάτι για βραδινό, αλλά αυτό που θα επιλέξουμε να φάμε μπορεί να κάνει τη διαφορά στο πόσο, πώς και πότε θα κοιμηθούμε. Κι ενώ υπάρχουν τροφές που μας κάνουν να κοιμηθούμε πιο εύκολα, κάποιες άλλες (τις οποίες πολλές φορές προτιμάμε) μετατρέπουν σε άπιαστο όνειρο τον ύπνο. Αντί, λοιπόν, να «παλεύεις» με τα σεντόνια, προτίμησε ν’ αποφεύγεις την κατανάλωση κάποιων τροφών πριν πέσεις για ύπνο. Ορίστε η λίστα των απαγορευμένων..

1. Δημητριακά: προτιμήστε τα το πρωί
Η υψηλή περιεκτικότητα των δημητριακών σε επεξεργασμένα σάκχαρα, άρα και σε υδατάνθρακες, τα καθιστούν ιδανικά για πρωινό, καθώς μας χαρίζουν ενέργεια για να ξεκινήσουμε τη μέρα μας. Όταν, όμως, τα καταναλώνουμε βράδυ, μας γεμίζουν με ενέργεια που δεν μπορούμε να εκμεταλλευτούμε, καθώς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να πέσουμε για ύπνο. Αποτέλεσμα; Για άλλη μια φορά τα σεντόνια φαίνονται βαριά, το φως του ρολογιού γίνεται προβολέας, το ροχαλητό του γείτονα ακούγεται σαν τρακτέρ και ο ύπνος μας πάει περίπατο. Αν θέλεις οπωσδήποτε να φας δημητριακά, προτίμησε τα ολικής άλεσης με λίγη ζάχαρη.

Σχετικά Άρθρα  Πεντανόστιμο Oreo Cheesecake

2. Σκόρδο: προκαλεί καούρες
Αν κοιμάσαι με τον ή την σύντροφο, τότε το σκόρδο θα προκαλέσει πρόβλημα λόγω της πολύ κακής αναπνοής που θα σου «χαρίσει». Επιπλέον, το σκόρδο είναι γνωστό ως «καυτό βότανο» γιατί δίνει καυτερή γεύση στα φαγητά αλλά και καυτερή αίσθηση στο στομάχι (καούρες). Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα θα ‘ναι να μείνετε και οι δύο ξύπνιοι, καθώς το σκόρδο έχει κάνει τη βρομοδουλειά του.

3. Μαύρη σοκολάτα: και το μάτι… γαρίδα
Ένα γλυκό μετά το βραδινό γεύμα είναι κάτι που πολλοί επιθυμούν. Ίσως πιστεύεις πως η μαύρη σοκολάτα είναι μια καλή λύση. Κάνεις λάθος, λοιπόν. Η μαύρη σοκολάτα, λόγω της καφεΐνης της, δρα διεγερτικά κι επηρεάζει τον ύπνο. Επίσης περιέχει ζάχαρη, που χαρίζει ενέργεια, οπότε υπάρχει διπλός λόγος για να την αποφύγεις.

4. Αλκοόλ: δεν χαρίζει ποιοτικό ύπνο
Όλοι μας, λίγο ή πολύ, έχουμε νυστάξει με το «ένα ακόμη ποτηράκι». Όμως, παρόλο που μας «σπρώχνει» προς το κρεβάτι, διαταράσσει τον ύπνο μας και δεν αφήνει να ξεκουραστούμε. Αυτό συμβαίνει γιατί το αλκοόλ επεμβαίνει στη λειτουργία του ύπνου. Ενώ, δηλαδή, νιώθουμε ότι κοιμόμαστε βαριά, όταν η επήρεια του αλκοόλ περάσει, αρχίζουμε να ξυπνάμε και να κοιμόμαστε ελαφριά, χωρίς τελικά να ξεκουραζόμαστε σωστά.

5. Κόκκινο κρέας: κάνει τον οργανισμό να δουλεύει… υπερωρίες
Μετά από μια μεγάλη, ζουμερή μπριζόλα, οι περισσότεροι ξεκουμπώνουμε το
πρώτο –ή και το δεύτερο- κουμπί του παντελονιού και καθόμαστε πιο χαλαρά, απολαμβάνοντας αυτό που μόλις φάγαμε. Το πρόβλημα είναι, όμως, ότι αν το απολαμβάνουμε το βράδυ, τα λιπαρά και οι πρωτεΐνες του δεν πρόκειται να μας αφήσουν σε ησυχία, τη στιγμή που θέλουμε να ηρεμήσουμε για να κοιμηθούμε στη συνέχεια. Συν τοις άλλοις, το κρέας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να περάσει από την πεπτική διαδικασία, προκαλώντας ίσως πολλές φορές αναστάτωση κατά τον ύπνο. Από την άλλη, επειδή το κρέας περιέχει επίσης τρυπτοφάνη και σίδηρο, τα οποία βοηθούν τον ύπνο, μην το βγάλετε εντελώς από τα βραδινά σας γεύματα. Απλώς αποφύγετέ το ακριβώς πριν πέσετε για ύπνο, έτσι ώστε να μην προσπαθεί ο οργανισμός σας να το διασπάσει για τις επόμενες ώρες κι εσείς μένετε ξύπνιοι κοιτώντας το μαύρο σκοτάδι.Και αν νομίζεις ότι είναι μόνο αυτά που μπορεί να «ταράξουν» τα όνειρά σου ΧΑ ΧΑ γελάστηκες… To be continued…

Σχετικά Άρθρα  DIY: Πρωτότυπη Σφραγίδα Με Λάστιχα

Source

Photo κεντρική 1 2 3 4 5

Share and Enjoy

Get Socializing
error