4 Tips Για Να Αναπνέεις Πιο Σωστά

tropoi na anapneeis pio swsta cover 520

«Πάρε μία βαθιά ανάσα», «Απλά ανάπνευσε» – εκφράσεις που συχνά ακούς από τον δάσκαλο της yoga ή απ΄ τη μαμά σου, όταν είσαι αγχωμένη. Πάμε να δούμε μικρά tips για να αναπνέουμε καλύτερα:

Στη δουλειά
Breathe Out: Κρατάς την αναπνοή σου για να μην σου σπάσουν τα νεύρα και χαλαρώνεις μόνο όταν διαβείς το κατώφλι του σπιτιού σου. Το μόνο που καταφέρνεις είναι να σου ανεβαίνει η πίεση και τα επίπεδα του άγχους.
Αποτέλεσμα: κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις, έμφραγμα ή πονάκια στο στήθος.

Breathe In: Διαλογισμός – επιβραδύνει την απελευθέρωση της κορτιζόλης, την οποία παράγει το σώμα ως απάντηση στο άγχος. Αποτέλεσμα: λιγότερο άγχος, κατάθλιψη, θυμός και κόπωση. Πόση ώρα; Οκτώ λεπτά τη ημέρα αρκούν. Κατά τη διάρκεια του μεσημεριανού σου πάρε λίγο χρόνο, χαλάρωσε και άδειασε το μυαλό σου απ΄ όλες τις σκέψεις.

Στον ύπνο
Breathe Out: Σύμφωνα με ερευνητές, η έλλειψη ύπνου – είτε αυτή προέρχεται από υπνική άπνοια, είτε επειδή ξενυχτάς για να δεις όλους τους κύκλους του Lost – μπορεί να οδηγήσει σε υψηλή πίεση. Για κάθε 1 ώρα ύπνου που χάνεις υπάρχει 37% πιθανότητα να υποφέρεις από υπέρταση.
Breathe In: Αν υποφέρεις από υπνική άπνοια, ένας γιατρός θα σε συμβουλεύσει για την κατάλληλη θεραπεία που πρέπει να ακολουθήσεις.

Στη γυμναστική
Breathe Out: Γιατί κορίτσι μου δεν αναπνέεις; Αν σταματήσεις να αναπνέεις, θα σταματήσεις να πονάς; Λάθος.
Breathe In: Ειδικοί λένε ότι με τη σωστή αναπνοή, ελαχιστοποιείς τις κράμπες και το λαχάνιασμα, σημάδια ότι δεν φτάνει η σωστή ποσότητα οξυγόνου στους πνεύμονές σου.

Στις δουλειές του σπιτιού
Breathe Out: Έρευνες έχουν δείξει ότι τα χημικά από τα καθαριστικά, συνδέονται με το άσθμα.
Breathe In: Δοκίμασε φυσικά προϊόντα για την καθαριότητα του σπιτιού, όπως λεμόνι, ξύδι και οδοντόκρεμα.

Σχετικά Άρθρα  Νοστιμότατα Σουβλάκια Σολωμού

Share and Enjoy:

Get Socializing
error